top of page

Sobota, 19.9.2020 - POSLUŠANJE VRAČA VID

»Vam je dano razumeti skrivnost Božjega kraljestva, drugim pa v prilikah, da gledajo, pa ne vidijo, poslušajo, pa ne razumejo" (Lk 8, 10).


Luka želi tudi v tebi in meni, ki bereva, zbuditi željo po spraševanju, da bi se odprla resnici. Prilika je sama po sebi neprosojna uganka, ki me premakne in me pripravi do tega, da iščem. Posledično me vodi v spraševanje in poslušanje, kar je začetek spreobrnjenja. Spreobrnem se v skupnost Jezusovih učencev, kateri so razodete skrivnosti. Evangelist hoče zdraviti tvojo in mojo slepoto, da bi naju privedel do spreobrnjenja. Zanj je prilika kot prva lučka v noči, misijonarsko oznanilo s katerim naju vabi, da vstopiva v hišo (On z učenci), kjer sije močna Njegova luč! Znotraj skupnosti bratov in sester se nama odpre razumevanje, ker začneva slišati. Dokler poslušava zgolj sebe, sva tudi slepa.

51 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page