top of page

30.4.2021 – Hitro širjenje dobre novice

»In mi vam oznanjamo, da je Bog obljubo, ki je bila dana očetom, spolnil našim otrokom s tem, da je obudil Jezusa, kakor je zapisano tudi v drugem psalmu: »Moj Sin si ti, danes sem te rodil.«(Apd 13,26-33)


Premislim: Bog meni danes govori v mojem srcu: »Moj Sin si ti, danes sem te rodil.« Počivam v njegovi besedi, ki me povezuje z Bogom. Dobra novica me vleče iz globalne brezbrižnosti in vseenosti, da hrepenim po skupnem dobrem za vse: Očetova ljubezen nas ima vse za brate in sestre.


Zahvalim se: Sv. Jožef, oče, ki si znal biti sin, hvala ti za tvoje počivanje v Božji besedi, tudi če v spanju. Nauči to tudi moje srce. Pomagaj mi izklopiti mojo preplašeno pamet, ki je slepa, da si srce odpočije v Njem, ki nas je že rešil.


29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page